Hej! De här är alltså min blogg, eller min filmblogg som jag kallar det. Vid varje inlägg lägger jag upp en recension av en film jag har sett. I övrigt skriver jag om mitt liv och tankar, om mina upplevelser i vardagen helt enkelt. Jag är nu för tiden färdigutbildad sjuksköterska och har världens mest fantastiska arbete. På min fritid tränar jag en hel del, mest karate, sporten som jag älskar. Jag fotar mycket och gillar allt som har med estetik att göra. Men resten kan ni få läsa om själva. Hoppas ni gillar min blogg!
Carpe Noctem
//Zimonze

lördag 19 november 2011

Vill bli frisk nu!

Hej allesammans! Jag säger bara det. Att vara sjuk suger. Har inte orkat göra någonting på över en vecka nu. Om jag inte orkar träna imorgon heller så kanske det inte blir SM. Fy har inte hänt mycket att rapportera senaste veckan. Bara det att jag har den skumaste sjukdomen någonsin. Nu vill jag bara bli frisk!

Helt otroligt nog har min vecka till och med varit tråkigare än den här filmen!

Fantasia 2000 (1999)
En uppföljning av Fantasia ifrån 1940. 7 nya kortfilmer med nya äventyr.

Film: +
Handling: -
Musik:++

Miljö: +++





Inget jag rekommenderar!

Nu ska jag spendera resten av dagen/kvällen med att kurera kurera kurera. Några tips någon?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar